2. prosince 2012

Oranžová sluníčka

Abych trochu dohnala drobné zanedbávání blogu z posledního a pravděpodobně i následujícího týdne, přidám dnes ještě jeden rychlý recept, který na své zveřejnění už nějakou dobu čeká.

Dnes jsou na jídelníčku: Mrkvové placičky


Recept jsem našla v jednom z loňských Apetitů a myslím, že byl z nějaké redakcí testované bezmasé kuchařky. V podstatě jsou to mrkvové bramboráčky, ale za zmínku určitě stojí.

Na drobonou svačinu pro dva budete potřebovat:
  • 250 g mrkve
  • 2 jarní cibulky
  • 1 stroužek česneku
  • 2 lžíce mouky
  • 1 vejce
  • sůl, pepř, tymián
  • olivový olej
Mrkev jsem nastrouhala na jemném struhadle. Cibulku jsem pokrájela na tenká kolečka a česnek utřela s trochou soli. Všechno jsem smíchala dohromady.

Rozpálila jsem si pánev s trochou olivového oleje a lžící na ní kladla bobky těsta, které jsem následně rozprostřela do tenčí vrstvy, aby se dobře prosmažily. Po otočce a dosmažení byly úplně nejlepší i když bylo celkem OK jíst je i studené. Myslím, že si je v budoucnu ještě určitě udělám, protože to byla oproti bramborákům docela milá změna.

Žádné komentáře:

Okomentovat